Vele jaren geleden spraken een dierbare vriend en ik over ons destijds favoriete onderwerp: de demonstratie. Ze was een meester in het cre�ren en magnetiseren van alles wat ze voor haar wilde en ze was erg gul in het delen van de technieken die ze gebruikte met mij.

“Ik ben niet de eigenaar van deze methoden”, zei ze. “Ze zijn van ons allemaal. Hoe meer mensen weten hoe krachtig ze zijn in het vormgeven van je leven, hoe beter ze hun werk zullen doen. Wat ik met je deel, zou moeten dienen om bewust de dingen te cre�ren waar je van houdt. Als iedereen dit zou doen, zouden we zou een betere wereld hebben.”

En daarom deel ik deze informatie met jullie die ze me gaf om te laten zien waar je van houdt in haar leven.

Voordat je kunt toevoegen wat je hebt of wilt zijn in je leven, moet je er ruimte voor maken. Tenzij u zich ontdoet van de dingen in uw leven die u negatieve emoties veroorzaken, kunt u de dingen die u gelukkig wilt maken niet in uw leven brengen. Bij het kopen van een nieuwe bank mag je deze pas in huis als je de oude weg doet. Hetzelfde geldt voor al het negatieve dat ruimte inneemt in je leven, of het nu een persoon, een ding of een overtuiging is.

Dit is waar de niets-modus om de hoek komt kijken.

Het uitgangspunt van No-Thing is dat je een emotie hebt over alles in je leven. Deze emotie varieert in intensiteit en kwaliteit. Je kunt iets absoluut haten en verafschuwen, of je vindt het misschien een beetje vervelend. Ze kunnen iets aanbidden of iets een beetje leuk vinden. In de mate dat je de emotie voelt, zul je hieraan gehecht raken. Dus als je bijvoorbeeld een enorme hekel hebt aan je baan, zal het moeilijker voor je zijn om te stoppen dan wanneer je het een beetje onsmakelijk vindt.

Wat je ook haat aan je baan, zelfs als je je huidige baan opzegt en een andere vindt, zal wat je haat je naar de volgende baan volgen. Totdat je je haatdragende emotionele gehechtheid aan dit ding loslaat, zal het een deel van je leven blijven. Het moet niets voor je worden om van af te komen.

Hoe laat je de emotionele banden die je niet wilt uit je leven verdwijnen? Hier zijn enkele technieken om je te helpen van een emotionele band af te komen en deze in niets om te zetten:

1. Collapse: Sluit je ogen en stel je voor wat je haat. Voel de opwinding. Laat deze visie nu steeds kleiner worden. Kijk hoe het krimpt naarmate de emotionele reactie minder intens wordt. Verminder het totdat het volledig verdwijnt. Herhaal zoals je wilt.

2. Bewegen: Sluit je ogen en stel je voor wat je haat. Als het een actie is, stel je dan voor dat je het doet. Neem nu dat visioen van je af en kijk hoe het steeds verder achteruitgaat totdat je het niet meer kunt zien. Merk op hoe hij zich voelt als hij bij je wegloopt. Herhaal zo vaak als je wilt.

3. Spreken: Sluit je ogen en stel je voor wat je haat. Als het een activiteit is, geef het dan een vorm en kleur of een ander soort identiteit. Stel deze vragen: Wat leer je me? Wat moet ik weten of doen om u te bereiken? Wat is het tegenovergestelde van jou dat mij zou helpen om mij aan te trekken?

Het goede nieuws is dat de emotionele band die je hebt met de dingen waar je van houdt, in je leven aanwezig is.

Kathy Wilson hanteert een eclectische benadering om mensen te helpen een beter leven voor zichzelf te cre�ren. Uw behoeften zijn uniek en de methoden die u gebruikt, zijn afgestemd op uw specifieke behoeften. Als uw cli�nt kunnen u en zij gebruik maken van Life Purpose Coaching, Spirituele Counseling en Counseling, NLP, Vibrational Healing, PSYCH-K, Tarot, Onderwijs … alles wat in uw hoogste en beste belang is.